Teslimat ve Kargo — FonBox

İletişim Bilgileri

Teslimat ve Kargo

Fonbox siparişlerinizin hızlı ve güvenli bir şekilde elinize ulaşması için çalışıyoruz. Sipariş ve teslimat sürecine dair tüm detayları aşağıda bulabilirsiniz.


1. Kargo Süreci

  • Siparişleriniz 2-5 iş günü içinde kargoya teslim edilmektedir.

  • Siparişinizin durumu baskı, uygulama ve kargo aşamalarında e-posta ile size bildirilir.

  • Ürününüz kargoya verildiğinde, Kolaygelsin kargo firması tarafından takip numaranız SMS ile tarafınıza iletilir.

  • Kargo süresi, teslimat adresinize ve kargo firmasının yoğunluğuna bağlı olarak değişebilir.

  • Resmi tatil ve hafta sonlarına denk gelen siparişler, takip eden ilk iş günü içinde işleme alınır.


2.Kargo Ücreti

  • Tüm siparişlerde kargo ücretsizdir.

  • Belirli kampanya ve promosyon dönemlerinde ekstra avantajlar sunulabilir.

  • Kargo süreci hakkında detaylı bilgi almak için müşteri destek ekibimizle iletişime geçebilirsiniz.


3.Fatura ve Teslimat Adresi

  • Fatura adresi otomatik olarak teslimat adresi olarak kabul edilir.

  • Teslimat adresi ile ilgili bilgileriniz, siparişinizi tamamladıktan sonra e-posta ile alacağınız sipariş onayında yer almaktadır.

  • Eğer farklı bir teslimat adresi belirtmek isterseniz, sipariş sürecinde “Teslimat Adresi” bölümünü güncelleyebilirsiniz.

  • Fatura ve teslimat adresleri aynı ülkede olmalıdır.


4.Kargo Takibi

  • Sipariş takip işlemleri web sitemizden değil, size gönderilen e-postalar aracılığıyla yapılmaktadır.

  • Ürününüz kargoya verildiğinde, Kolaygelsin kargo firması tarafından SMS ile takip numaranız gönderilir.

  • Kargonuzun durumunu ilgili kargo firmasının web sitesi üzerinden takip edebilirsiniz.

  • Takip süreciyle ilgili herhangi bir sorunuz olursa, müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz.


5.Hasarlı veya Eksik Ürün Teslimatı

  • Teslimat sırasında kargo paketinizi kontrol edin. Hasar, eksiklik veya yanlış ürün durumunda, teslimat görevlisiyle birlikte tutanak tutarak paketi teslim almayınız.

  • Tutanak olmadan yapılan hasar bildirimi kabul edilmemektedir.

  • Hasarlı veya eksik ürünle ilgili destek almak için [destek@fonbox.com] adresine e-posta gönderebilir veya müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz.


6.Özel Durumlar

  • Yoğun kampanya dönemlerinde teslimat sürelerinde küçük gecikmeler yaşanabilir.

  • Mücbir sebepler (hava koşulları, afetler, pandemi vb.) nedeniyle gecikmeler olması durumunda müşteri bilgilendirilecektir.